19 noiembrie 2010

Zambet ucis...

Pentru tine!

 M-am hotarat sa pun punct.Sa ma detasez de toate,sa fiu iar eu cea dinainte,fata vesela,care zambea mereu,pentru care viata era un suras..
 M-am lasat insa coplesita de emotii,de sentimente prea puterinice,de lacrimi.M-am hranit cu vise,cu cuvinte goale,cu tine,cu prezenta ta.Fiecare gest,fiecare privire indreptata spre mine era ca o picatura de ploaie ce-mi dadea din nou puterea sa mai sper.
Orice vis are insa si un sfarsit,al meu s-a terminat tragic.Am lasat iubirea sa imi scape printre degete,m-am lasat invinsa inainte ca lupta sa fi inceput.Nu cred nimic din ce s-a intamplat,regret doar ca nu am spus “da” la momentul potrivit,ca am lasat sa intervina alte persone care au alterat relatia noastra.
Acum …incep sa zbor din nou…ce dor mi-a fost de zborul meu!..Am inceput sa dansez din nou cu ploaia,sa cant din nou,sa fiu EU!..
 Tot ceea ce a fost,nu a insemnat decat un scenariu,mi-am imaginat ceva ce nu era,m-am indragostit fara sa vreau..am cautat iubirea acolo unde nu era!
  Am ras cand nu trebuia,am incercat sa inlocuiesc persoane,de neinlocuit,am tipat si-am sarit in sus de bucurie,am iubit si am fost iubita, dar am fost si respinsa,am telefonat doar pentru a auzi o voce,m-am INDRAGOSTIT de un suras…Am plans ascultand muzica si privind fotografii..Am crezut ca voi muri de nostalgie,insa am trecut peste toate..Simt ca am dezamagit persoane,ca am uitat de lucrurile cu adevarat importante,ca am uitat de ce traiesc,ca am trait doar pentru EL!..M-am temut ca voi pierde o persoana draga..pe care pana la urma tot am pierdut-o,dar am inceput sa cred din nou…Sa cred in stele..in flori…in mine…
 Cum să uit? Iubirea aceasta nu se uită. Iartă-mă dar nu pot înceta să te iubesc… Singurul lucru pe care mă pot baza este că vom rămâne puternici. Cu fiecare cuvânt şi în fiecare clipă au mă rog pentru noi… Nu pot înceta să te iubesc. Ar însemna să trădez iubirea mea pentru tine. Ar însemna să te trădez pe tine. Ar însemna să trădez promisiunea mea în faţa ta. Iartă-mă dar nu ştiu a înceta să te iubesc. Nu ştiu. Nu pot şti.
Tu nu vezi niciodată fluturii cum se privesc peste noi? Nici semnele pe care vântul la face ierbii când trecem? Dacă mă întorc brusc ramurile încremenesc şi aşteaptă să ne îndepărtăm? N-ai observat că păsările apun? N-ai observat că frunzele se sting? N-ai observat şoaptele care cresc în spatele nostru ca muşchiul pe partea trunchiurilor dinspre nord? Şi tăcerea care ne aşteaptă oriunde…
 Am redevenit EU!...cel mai important..m-am ridicat si am inceput sa privesc din nou inainte..sa fumez culorile..
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu