21 noiembrie 2010

Iubirea arsa

Spune-mi..suflete, ti-e dor?
Priveste...mai am putin si mor..
Sunt in mijlocul unei furtuni..
Un foc inlauntru-mi mocneste,
Arde si doare..
Spune-mi..auzi-vei vreodata glasul pustiu al sufletului
Ce tipa incet cat ii e dor...
Priveste cum arzi..nota cu nota,cantecul dulce-al iubirii..
Imi lipseste puterea,imi lipseste curajul
De-a opri ceasornicul
Ce-mi masoara destramarea..
Priveste..sunt ca un inger negru
Plin de flacari..un inger tenebru
Secunda de secunda..te indepartezi...
Pleci...refuzi sa ma mai vezi...
Deschid o poarta..
Vad o regina-a noptii ..moarta,
Ma simt atat de singura...
Uitata sub un fosnet de frunza,
Inchisa intr-o vibratie a unei clipe..
Ma uit in jur...necunoscut...
Oare cand am invatat sa zbor?
Jos...te zaresc..ochii-mi sunt atat de plini de tine...
Asculta..ceasornicul a stat...
Am inchis poarta...am plecat..


Priveste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu