04 decembrie 2010

Scrisoare pentru Mos Craciun





Ma mai tii minte? Sunt eu Marga! Iarta-ma ca nu ti-am mai scris de atata amar de vreme…Am uitat sa ma mai bucur de lucrurile marunte dar ce-mi umplu sufletul de cantec,de viata! A venit iarna…Ingerasi pufosi de nea se astern incet-incet pe pamant impodobind intreg mapamondul cu mandre straie albe…Peste tot miros de bucurie…
Imi aduc aminte de magicii ani ai copilariei…inmiresmati cu un cant,cu un zambet…Vant…Zapada…Peste tot simt miresme de vanilie si scortisoara…Bradul asteapta sa fie impodobit..Iar eu te astept pe tine…Mi-a fost asa de dor de tine..nici nu iti poti imagina cu cata nerabdare astept dimineata de Craciun sa vad ce cadouri ai pitit sub pomul plin de frumos si de copilarie…
Iti scriu acum…cand am mai multa nevoie de tine ca oricand..Stii…mi-ai promis ca de fiecare data cand am sa te chem…ai sa ma auzi si ai sa ma ajuti..Ei bine,am nevoie de tine mai mult ca oricand..Lumea a devenit rea,bolnavicioasa..Peste tot chipuri posomorate ce au uitat sa zambeasca,sa iubeasca,SA TRAIASCA! Te rog,adu un strop de bucurie,de speranta si fa ca oamenii sa priveasca inlauntrul lor si sa reinvie spiritual viu al nebuniei,al vietii eterne..sa isi regaseasca copilul din ei.Sa isi reaminteasca ca in fiecare dintre noi se ascunde un om bun,un vers cald,un pic de cutezanta,de prietenie,o raza de speranta,o pata de culoare..
Pentru mine…ti-as cere dragoste…dar ti-am mai cerut  candva si am primit..Acum mi-e teama sa mai iubesc…Iti seninatatea de a accepta lucrurile pe care nu le pot schimba,curajul  sa schimb ceea ce imi sta in putere sa schimb si seninatatea de a face distinctie intre ele…Te rog sa nu imi iei niciodata puterea de a zambi,de a visa,de a trai. Ajuta-ma sa imi ating steaua..sa pun stapanirea pe ea…si sa ii zambesc…As mai cere si o masina a timpului..cu care sa fac clipele sa mai intarzie..sa ma mai bucur putin de copilarie,de prietenii,de viata…Te rog,nu ma desparti niciodata de familia datorita careia eu sunt aici,si sunt ceea ce sunt! Ai grija de prietenii mei…Vegheaza-I indeaproape si fa ca de fiecare data cand au nevoie sa fiu in preajma.sa le ofer dragostea,imboldul pozitiv de care au nevoie,sa le imprumut zambetul meu!
  Nu-mi ramane decat sa te rog ca fiecare lacrima atat de fierbinte ce-a durut vreodata,s-o ingheti si s-o transformi intr-un fulg de zapada.Si-atunci ar ninge,Mosule,ar ninge si totul s-ar imbraca in alb,si-ar fi stralucitor.Si s-ar risipi norii,si in toata natura,alba si stralucitoare,din lumina stelelor,ar ajunge pe pamant o raza,si-atunci…le-am avea pe toate,Mosule…
Te astept cu nerabdare![am curatat si cosul]




31 de comentarii:

  1. Împrumut! Împrumut !! Împrumut !!!
    Crăciun urgent de împrumut.
    Profitați de rate ale dobânzii scăzute astăzi.
    Ai nevoie de o afacere sau de credit de nevoi personale

    Compania mea vă poate oferi asistență financiară pentru orice scop, la o rată scăzută a dobânzii de 3% pe an, ne-am da credit pentru persoane fizice si juridice aceasta oferind nu implică nici o formă de ilegale, pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati astăzi: gregtrustlaon@yahoo.co.uk
    Nu ratați această mare oportunitate

    cu respect
       Dl. Greg Barry
    E-mail: gregtrustlaon@yahoo.co.uk
             MD / CEO

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În numele meu și al soției mele, îi mulțumesc doamnei Wolfgang pentru gestul ei amabil față de mine și familia mea, datorită femeii cu inimă bună și bună care m-a salvat din povara financiară și astăzi sunt din nou fără datorii după multe experiențe proaste de la mulți companie de împrumuturi Nu am crezut că o persoană atât de bună de împrumut există încă până când un prieten de-al meu mi-a prezentat această femeie minunată, doamna Susane Wolfgang, companie de credit și am citit despre cum a ajutat mulți oameni să obțină împrumuturi, așa că dau o încercare cu rata dobânzii scăzută la 2% mi-am luat în cele din urmă 80.000 de euro, renovăm casa noastră, și tu poți încerca, căutând împrumut pentru a începe o afacere, împrumut auto, factură pentru casă sau taxe de școlarizare, contactează-o în orice moment prin E-mail: susanewolfgangkredit@gmail.com,
      WhatsApp; +436703080448

      Ștergere
  2. aveți nevoie de un împrumut veritabil pentru scopuri de afaceri sau de a plăti datoria dvs. de contact Dl Kellie Wilson acum pentru împrumuturi autentice prin e-mail: Oceanicfinance113@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Fast Loan Offer, Apply Now !!

    Are you looking for a cool way to Promote Your Business? Or are you dying in need of a loan to start up your own business, pay your debt, bills or do you need a loan to Elevate Your Self from Financial Limitation? contact us now at (lukasmatovickreditoffer@gmail.com) is the right place and better service for you !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua tuturor, Ma numesc doamna Emily Dany si vorbesc ca cea mai fericita persoana din toata lumea larga azi si mi-am spus ca orice creditor care-mi salveaza familia din situatia noastra precara, ii voi spune numele intregii lumi si Sunt fericit sa spun ca familia mea este inapoi pentru bine pentru ca aveam nevoie de un imprumut de 70.000 de euro pentru a-mi incepe viata de peste tot ca si cum am o singura mama cu 2 copii si lumea mi sa parut ca ma agata pana cand A întâlnit pe DUMNEZEU a trimis creditorul împrumutat care mi-a schimbat viața și pe cea a familiei mele, un DUMNEZEU care se teme de creditorul împrumutului, doamna Suzan Mitchell, ea a fost Salvatorul DUMNEZEU trimis să-mi salveze familia și la început am crezut că nu va fi posibil până Am primit un împrumut de 70.000 de euro și i-aș sfătui pe oricine care are nevoie de un împrumut să o contacteze pe doamna Suzan Mitchell prin e-mail la adresa (suzanmitchell2@gmail.com) pentru că ea este cel mai înțelept și mai amabil creditor. Dumnezeu să vă binecuvânteze și să vă păstrați pe toți

    RăspundețiȘtergere
  5. Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a vă plăti facturile, pentru a începe o afacere sau pentru orice alt tip de împrumut, contactați domnul Jean Carlos pe { Creditplusfinance11@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere
  6. "BINE ATI VENIT LA" FONDUL DE ÎMPRUMUT AL ACCESULUI ""

    Numele meu este doamna QUEEN OWEN, C.E.O de la "ACCESS LOAN FIRM" Un creditor de împrumut care oferă oportunități de viață pentru împrumuturi. Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a vă achita datoriile sau aveți nevoie de un împrumut pentru a vă îmbunătăți afacerea? din împrumutul de împrumut garantat în împrumut. Nu te uita mai mult pentru că suntem aici pentru a face toate problemele tale financiare un lucru din trecut! acordăm împrumuturi companiilor, entităților private și persoanelor de încredere la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă și o perioadă de grație de șase luni înainte de începerea rambursării ratei lunare a împrumutului. (Queenowen9@gmail.com)

    Aveți nevoie de un împrumut de urgență?
    Ești în datorii?
    Aveți un credit rău?
    ați fost negat de bănci?
    aveți nevoie de un împrumut pentru a vă începe propria afacere?

    contactați-ne astăzi prin e-mail la:
    Doamna QUEEN OWEN (queenowen9@gmail.com)
    OFICIUL DE BUN: (accessloansfirm@gmail.com
    WEBSITE WORDPRESS: (acceselefirm.wordpress.com)

    Noi oferim împrumuturi oamenilor în ciuda scorurilor lor slabe / rele. Oferim atât împrumuturi pentru întreprinderi, cât și credite personale pe termen scurt și lung pe care le-ați ales cu o rată a dobânzii redusă de 2% pe an pentru persoane fizice și companii. Debitorul nostru este rapid și fiabil, se aplică astăzi și primește răspunsul imediat. împrumuturile sunt garantate, garantate 100%, iar clienții sunt asigurați cu o garanție maximă. Pentru mai multe informații, contactați-ne prin adresa noastră de e-mail: (queenowen9@gmail.com) și obțineți împrumutul dvs. astăzi.
    E-mail: (QUEENOWEN9@GMAIL.COM)

    Doamna QUEEN OWEN (MD / CEO "ACCESS LOAN FIRM")
    Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai nevoie de un împrumut imediat pentru a-ți plăti datoria sau ai nevoie de un împrumut pentru a-ți rezolva afacerea? Aveți nevoie de un împrumut de consolidare sau de un credit ipotecar? Ați fost respins de bănci și de alte instituții financiare? Nu căutați mai mult pentru că suntem aici pentru a vă face toate problemele financiare un lucru din trecut! Acordăm împrumut companiilor, entităților private și persoanelor fizice cu dobândă redusă și rate accesibile de 2%. Ne puteți contacta prin e-mail prin: (ivanaluka04@gmail.com)

    APLICAȚII DE DATE

    1) numele ...........................
    2) Țara .......................
    3) Adresa ......................
    4) Sexul ........................
    5) starea civilă .............
    6) Lucrul ................
    7) Numărul de telefon ...........
    8) poziția la locul de muncă .....
    9) venit lunar ....................
    10) împrumut total .........
    11) Durata creditului .....
    12) împrumut de destinație ..................
    13) Data nașterii ........................

    Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragi solicitanți de împrumut

    Sunteți în dificultate financiară? Vrei să începi propria afacere? Această societate de împrumut a fost înființată în întreaga lume cu scopul de a ajuta săracii și oamenii cu dificultăți financiare de viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos pe e-mail: elenanino0007@gmail.com

    Nume:
    Suma imprumutului necesar:
    Durata împrumutului:
    Numar de mobil:

    Mulțumesc și Dumnezeu să binecuvânteze
    ÎNCREDERE
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna,
    numele meu este Marian Savic,
     Vreau să folosesc acest mediu pentru a sfătui pe cei care caută un împrumut aici.
     Am aplicat un împrumut de aproximativ 300 de milioane de euro de la o femeie din Croația și am pierdut aproximativ 20 de milioane fără să primesc împrumutul
     a fost menționat de două ori la două femei diferite în
    Statele Unite
     totuși nu am luat împrumutul meu, aproape că am murit, iar afacerea mea a fost distrusă în acest proces.
    Pentru Dumnezeu să fie slava, în ianuarie 2017, m-am întâlnit cu un prieten care ma prezentat la o împrumutantă, doamna Ivana Luka, iar ea mi-a ajutat să obțin un împrumut în compania împrumutului ei. După ce am trimis o copie a cărții mele de identitate și a detaliilor contului meu, împrumutul meu a fost aprobat, a fost de necrezut, am crezut că ar fi la fel ca alții, care mi-au luat banii și nu am mai auzit de ei din nou, împrumut în aproximativ o oră mai târziu, "DA" Am primit o avertizare de la banca mea că a existat un depozit în contul meu.
     .
     Doresc să folosesc această ocazie pentru a vă sfătui că există multe escrociri acolo, deci dacă aveți nevoie de un împrumut și doriți să obțineți rapid un împrumut, înregistrați-vă prin doamna Ivana Luka și o puteți contacta prin e-mail: (ivanaluka04@gmail.com ). puteți să mă contactați și prin e-mailul meu: (mariansavic271@gmail.com)
    dacă aveți vreo îndoială. este
     real, tot ce trebuie să faceți este să urmați instrucțiunile și procesul de aplicare.
    Mama este un creditor demn de încredere, ma ajutat când aveam nevoie, de aceea mărturisesc despre faptele ei bune
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna tuturor,

    Sunt un creditor privat, ofer un împrumut la 2% aceasta este o companie legitimă cu onoare și diferență suntem gata să vă ajutăm în orice problemă financiară pe care o oferiți noi oferim toate tipurile de împrumut, deci dacă sunteți interesat de această ofertă de împrumut contactați-ne prin e-mail: (anggadiman1@gmail.com)

    Furnizați, de asemenea, detaliile următoare pentru a putea continua imediat cu împrumutul.

    Nume:
    Suma necesară:
    Durată:
    țară:
    Scopul împrumutului:
    Venit lunar:
    Numar de telefon:

    Contactați-ne cu detaliile de mai sus pe adresa noastră de email: anggadiman1@gmail.com

    Vă privește cu toții.

    RăspundețiȘtergere
  11. Solicitați un împrumut

    Aveți nevoie de împrumut de afaceri, împrumut personal, împrumut auto, împrumut agricol sau finanțare de proiect? Avem o veste bună pentru dvs. Flora National Finance, aranjeaza o institutie nationala de creditare pentru a oferi sprijin firmelor publice si companiilor private si, de asemenea, persoanelor fizice. Acest lucru este de a sustine situatia financiara in intreaga lume. Aplica pentru un credit de astazi. Va asiguram cea mai buna oferta. prioritățile noastre. Oferim împrumuturi diferitelor părți ale lumii. Asia, Australia / Oceania, Europa, America de Nord, America de Sud și Africa, Antarctica.Contactați-ne pentru mai multe informații. (Floralenders001@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  12. Solicitați un împrumut

    Aveți nevoie de împrumut de afaceri, împrumut personal, împrumut auto, împrumut agricol sau finanțare de proiect? Avem o veste bună pentru dvs. Flora National Finance, aranjeaza o institutie nationala de creditare pentru a oferi sprijin firmelor publice si companiilor private si, de asemenea, persoanelor fizice. Acest lucru este de a sustine situatia financiara in intreaga lume. Aplica pentru un credit de astazi. Va asiguram cea mai buna oferta. prioritățile noastre. Oferim împrumuturi diferitelor părți ale lumii. Asia, Australia / Oceania, Europa, America de Nord, America de Sud și Africa, Antarctica.Contactați-ne pentru mai multe informații. (Floralenders001@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  13. Solicitați un împrumut

    Aveți nevoie de împrumut de afaceri, împrumut personal, împrumut auto, împrumut agricol sau finanțare de proiect? Avem o veste bună pentru dvs. Flora National Finance, aranjeaza o institutie nationala de creditare pentru a oferi sprijin firmelor publice si companiilor private si, de asemenea, persoanelor fizice. Acest lucru este de a sustine situatia financiara in intreaga lume. Aplica pentru un credit de astazi. Va asiguram cea mai buna oferta. prioritățile noastre. Oferim împrumuturi diferitelor părți ale lumii. Asia, Australia / Oceania, Europa, America de Nord, America de Sud și Africa, Antarctica.Contactați-ne pentru mai multe informații. (Floralenders001@gmail.com)call or whatsapp +2349075411961

    RăspundețiȘtergere
  14. aplicați pentru un împrumut urgent accesibil astăzi e-mail: hobelmanfinance@gmail.com text sau sunați +17816567138

    RăspundețiȘtergere
  15. aplicați pentru un e-mail urgent de credit la prețuri accesibile: Hobelmanfinance@gmail.com Text sau apel +17816567138

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna tuturor,

    Sunt un creditor privat, ofer un împrumut la 2% aceasta este o companie legitimă cu onoare și diferență suntem gata să vă ajutăm în orice problemă financiară pe care o oferiți noi oferim toate tipurile de împrumut, deci dacă sunteți interesat de această ofertă de împrumut contactați-ne prin e-mail: (anggadiman1@gmail.com)

    Furnizați, de asemenea, detaliile următoare pentru a putea continua imediat cu împrumutul.

    Nume:
    Suma necesară:
    Durată:
    țară:
    Scopul împrumutului:
    Venit lunar:
    Numar de telefon:

    Contactați-ne cu detaliile de mai sus pe adresa noastră de email: anggadiman1@gmail.com

    Vă privește cu toții.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am acordat împrumuturi companiilor și persoanelor fizice cu o rată a dobânzii rezonabilă de 2%. E-mail la: (anggadiman1@gmail.com) dacă sunteți interesat de oferta de împrumut.

    RăspundețiȘtergere
  18. O zi buna,

    Ai nevoie de un împrumut de urgență? dacă da, contactați un împrumut de împrumut bine cunoscut Ruth Smith COMPANY, oferă împrumut la rata dobânzii de 2% și face 24 de ore de livrare maximă a împrumutului, Email: ruthsmith6377gmail.com

    NOTĂ: Toți clienții trebuie să ne contacteze acum pe e-mail: ruthsmith6377@gmail.com
    privință

    Dl ruth smith ..

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna tuturor. Am vazut comentarii de la persoane care si-au luat deja creditul de la ANGGA DIMAN si apoi am decis sa-mi aplica recomandarile si acum cateva ore am confirmat in contul meu personal o suma totala de 30.000 Euro pentru care am cerut. Aceasta este o veste buna si sfatuiesc pe oricine care are nevoie de un împrumut real pentru a aplica prin e-mailul lor (anggadiman1@gmail.com) Sunt fericit acum ca am obtinut imprumutul pe care l-am solicitat

    RăspundețiȘtergere
  20. Dragă domnule doamnă,
    VREAȚI UN UN ÎMPRUMUT? APLICI ACUM DACA ETI INTERESTATI!
    Oferim cel mai bun împrumut, oferim împrumut de consolidare a datoriilor Până la 5 milioane * Configurare de afaceri Împrumut de până la 10 milioane * Împrumut personal de la 2.000 la 4.000.000 * Împrumut de acasă Până la 5.000.000 * la 5.000.000 * Investiții Credite până la 7.000.000 Euro * ETC
    Acordăm împrumuturi persoanelor fizice și cooperează organismelor cu rata dobânzii de 2% dacă sunteți interesat în obținerea unui împrumut,
    Trimite-ne un e-mail.
    Vă așteptăm ca răspunsul dvs. să fie prompt, suntem la dispoziția dumneavoastră.
    contactați-ne prin: E mail: jdfinancier.agencia@yandex.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Aveți nevoie de un împrumut veritabil pentru a-ți plăti facturile, a începe o afacere sau alt tip de împrumut, contactați doamna Christy Walton pe e-mail: (christywalton355@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna tuturor,

    Sunt un creditor privat, ofer un împrumut la 2% aceasta este o companie legitimă cu onoare și diferență suntem gata să vă ajutăm în orice problemă financiară pe care o oferiți noi oferim toate tipurile de împrumut, deci dacă sunteți interesat de această ofertă de împrumut contactați-ne prin e-mail: (anggadiman1@gmail.com)

    Furnizați, de asemenea, detaliile următoare pentru a putea continua imediat cu împrumutul.

    Nume:
    Suma necesară:
    Durata: un
    țară:
    Scopul împrumutului:
    Venit lunar:
    Numar de telefon:

    Contactați-ne cu detaliile de mai sus pe adresa noastră de email: anggadiman1@gmail.com

    Vă privește cu toții.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ai nevoie de un împrumut?

    Sunteți un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de împrumut pentru a vă rezolva datoriile sau pentru a vă plăti facturile sau pentru a începe o afacere frumoasă? Aveți nevoie de fonduri pentru finanțarea proiectului dvs.? E-mail: (Creditplusfinance11@gmail.com sau Whatsapp +16234044993) Oferim servicii garantate de împrumut de orice valoare și în orice parte a lumii pentru (persoane fizice, companii, agenți imobiliari și corporații) la rata superioară a dobânzii de 3%. Pentru cerere și mai multe informații, trimiteți răspunsuri la următoarea adresă de e-mail: {Creditplusfinance11@gmail.com sau Whatsapp +16234044993}

    Iată câteva dintre zonele pe care vă putem ajuta

    * Financiar
    * Credite de afaceri
    * Imprumut personal
    * Credit pentru investiții
    * Imprumut auto
    * Credite pentru construcții
    * Consolidarea datoriilor
    * Linie de credit
    * Închiriați leasing
    * Al doilea credit ipotecar
    * Răscumpărarea creditului
    * Credite auto
    * Credit ipotecar
    * Credite de refinanțare
    * Credite pentru studenți


    Email: Creditplusfinance11@gmail.com
    Whatsapp +16234044993

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna tuturor. Am vazut comentarii de la oameni care si-au luat deja creditul de la ANGGA DIMAN si apoi am decis sa-mi aplica recomandarile si doar cateva ore in urma am confirmat in contul meu personal o suma totala de 30.000 de dolari pentru care am cerut. Aceasta este o veste buna si sfatuiesc pe oricine care are nevoie de un împrumut real pentru a aplica prin e-mailul lor (anggadiman1@gmail.com) Sunt fericit acum ca am obtinut imprumutul pe care l-am solicitat

    RăspundețiȘtergere
  25. Dragi solicitanți de împrumut

    Sunteți în dificultate financiară? Vrei să începi propria afacere? Această societate de împrumut a fost înființată în întreaga lume cu scopul de a ajuta săracii și oamenii cu dificultăți financiare de viață. Dacă doriți să solicitați un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos pe e-mail: elenanino0007@gmail.com

    Nume:
    Suma imprumutata necesara:
    Durata împrumutului:
    Numar de mobil:

    Mulțumesc și Dumnezeu să binecuvânteze
    ÎNCREDERE
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  26. Salut,
    numele meu este Julia Simon, am fost victima unei fraude în mâinile creditorilor falși. Am pierdut aproximativ 45000 de dolari pentru că aveam nevoie de un capital mare de 200.000 de dolari. Aproape că am murit, nu aveam unde să merg. Afacerea mea a fost distrusă și în acest proces mi-am pierdut fiul. Nu am putut să stau așa ceva din nou. în ianuarie 2014, prietenul meu mi-a prezentat o mamă bună, doamna Augusta Ibramhim, care în cele din urmă mi-a ajutat să obțin un împrumut într-o companie de împrumut în care lucrează. Mama bună Augusta Ibramhim, vreau să folosesc această ocazie pentru a vă mulțumi și poate continua Dumnezeu să te binecuvânteze. De asemenea, doresc să folosesc această ocazie pentru a-i sfătui pe colegii romani că există multe escrocheri acolo, deci dacă aveți nevoie de un împrumut și doriți să vă asigurați rapid un împrumut, înregistrați-vă numai prin doamna Augusta Ibramhim și puteți să o contactați prin e-mail: augustaibramhim11 @ gmail.com). puteți să mă contactați și prin e-mailul meu: (juliasimon460@gmail.com). dacă aveți vreo îndoială. vă rog, ea este singura persoană de încredere și de încredere.

    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  27. Bună ziua tuturor, sunt doamna Maria din Ohio SUA, vreau repede să folosesc acest mediu pentru a da o mărturie despre modul în care Dumnezeu m-a îndreptat către un împrumutat legitim și adevărat care mi-a transformat viața din iarbă în grație, de la săracă la o femeie bogată care se poate lăuda acum cu o viață sănătoasă și bogată fără stres sau dificultăți financiare Așa că am solicitat o sumă de împrumut de 300.000,00 dolari SUA cu o rată a dobânzii scăzută de 2%, așa că împrumutul a fost aprobat cu ușurință fără stres și toate pregătirile au fost făcute cu privire la transferul împrumutului și în mai puțin de două 2 zile împrumutul a fost depus în banca mea, așa că vreau să sfătuiesc pe oricine are nevoie de un împrumut să îl contacteze rapid pe domnul Ilie: numărul WhatsApp: +393510483991
    E-mail: (loancreditinstitutions00@yahoo.com) nu știe că fac asta, mă rog ca Dumnezeu să-l binecuvânteze pentru lucrurile bune pe care le-a făcut în viața mea.
    loancreditinstitutions00@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

  28. Buna ziua,

    Ai nevoie de împrumut urgent? Sunt investitor privat, ofer împrumut persoanelor interesate și ambelor companii care caută împrumut cu bună credință. Aveți nevoie gravă de un împrumut urgent? atunci ești la locul potrivit. Acordăm împrumut de afaceri, împrumut personal, la suma minimă de 1.000,00 EUR până la suma maximă de 40.000.000,00 EUR, contactați-ne pentru solicitarea dvs. de împrumut la o rată a dobânzii scăzută de 2% pentru a satisface cererea dvs. și pentru a pleca de la problema financiară. ne astăzi prin e-mail: jeromeburchael91@gmail.com

    Completați aceste informații mai jos

    Nume complete:
    Țară:
    Număr de telefon:
    Suma de împrumut necesară:
    Durata împrumutului:
    Venit lunar:
    Adresa de acasa:

    Vă mulțumim că așteptăm răspunsul dvs.

    De asemenea, contactați prin WhatsApp: +12149748303
    Cu stimă,
    Furnizori de împrumut / financiar.

    RăspundețiȘtergere
  29. Moje ime je Slađa Nedeljković i ja sam iz Srbije. Ovdje u Srbiji imam veliku farmu peradi. Prije pandemije covid-19, moja je peradarska farma bila sasvim u redu, a ja sam zarađivao i mogao platiti osoblje na vrijeme.
    Kad je počela pandemija, moja se farma još uvijek trudila, ali je došla do faze da se sve promijenilo za mene, moju obitelj i moju peradarsku farmu.
    došlo je do toga da teško plaćam svoje osoblje i to je zaista bila zabrinjavajuća situacija.
    Tako sam počeo tražiti dodatna sredstva za vođenje svoje peradarske farme. Prvo sam otišao u svoju banku tražiti kredit, rečeno mi je da moram predočiti dobro dokumentirano osiguranje, a kamata je bila tako visoka.
    Postao sam toliko zbunjen, a zatim sam obavijestio svog prijatelja, gospodina Matića koji je vlasnik peradarske farme, o mojoj situaciji. Gospodin Matić mi je rekao da su, kad su njegovi roditelji htjeli posuditi kredit, kontaktirali kreditnu tvrtku pod imenom GARANTY TRUST LOND, a njegovi su roditelji podatke o tvrtki dobili od nekoga tko je posudio od tvrtke gospođe Milke Dukić (milkadukic1@gmail.com). Objasnio je kako je s njegovim kreditom sve dobro prošlo.
    pa sam zatražio podatke o tvrtki, a evo i podataka o tvrtki koje sam posudio

    Tvrtka: GARANTY TRUST KREDIT
    kontakt adresa tvrtke: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com
    mobilni telefon: +1(470)481-0039

    Kontaktirao sam tvrtku i primio sam obrazac zajma tvrtke koji sam ispunio za zahtjev za kredit i na moje najveće iznenađenje, odobren je kredit od 45.000 eura za koji sam se prijavio i zajam sam primio na svoj račun. Iskreno, nikad neću zaboraviti od čega je JAMSTVENI ZAJM ZAJM spasio moju peradarsku farmu i to je razlog zašto sam odvojio vrijeme da podijelim svoje iskustvo jer ne znam kome je također potreban kredit za jedno ili drugo.
    neka Bog uvijek blagoslovi mog prijatelja gospodina Matića i društvo.
    možete me kontaktirati za više informacija putem: sladjanedeljkovic24@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  30. TREBUIE CITIT: CUM AM OBȚINUT ÎMPRUMUTUL DE 275.000,00 USD DE LA ACEASTA MARE COMPANIE NUMITĂ Instituții de credit pentru împrumut

    Bună ziua tuturor din întreaga lume, sunt Abdur Raheem, din Egipt, orașul Cairo. Sunt mamă singură a doi copii și eram blocat într-o situație financiară și trebuia să mă refinanțez și să-mi plătesc facturile. Am încercat să caut împrumuturi de la diverse firme de împrumut, atât private, cât și corporative, dar niciodată cu succes, iar majoritatea băncilor mi-au refuzat creditul, nu cădea pradă acelor înșelători de acolo care le numesc creditori de bani, toți sunt escroci, tot ce vor sunt banii tăi și nu veți mai auzi de ei, mi l-au făcut de patru ori înainte de a fi prezentat instituțiilor de credit pentru împrumuturi, cea mai interesantă parte este că împrumutul meu mi-a fost transferat în 48 de ore, așa că vă sfătuiesc să contactați împrumutul de credit Instituțiile, dacă sunteți interesat să obțineți împrumuturi și sunteți sigur că le puteți rambursa la timp, le puteți contacta prin numărul WhatsApp: +393510483991
    E-mail: (loancreditinstitutions00@yahoo.com) Fără verificare de credit, fără semnatar cu o rată a dobânzii de doar 2% și planuri mai bune de rambursare și program, dacă trebuie să contactați orice firmă cu referire la obținerea unui împrumut fără garanție, atunci contactați instituțiile de credit de împrumut astăzi pentru împrumut

    Ei oferă tot felul de categorii de împrumut pe care ei

    Împrumut pe termen scurt (1_10 ani)
    Împrumut pe termen lung (20_30 de ani)

    Oferă împrumuturi de genul

    * Împrumuturi pentru achiziționarea de proprietăți Împrumut la domiciliu ............., Împrumut pentru afaceri ........
    Împrumut de consolidare a datoriilor ....... Împrumut pentru studenți .........., Împrumut de înființare a afacerii
    Împrumut de afaceri ......., Împrumut de companie .............. Împrumut ipotecar
    împrumut pentru construcții ..... împrumut auto ........ împrumut hotelier .... împrumuturi personale..împrumuturi imobiliare etc.

    E-mail .......... (loancreditinstitutions00@yahoo.com) Număr WhatsApp: +393510483991
    Când vine vorba de criză financiară și trebuie să fii liber de criza financiară, atunci instituțiile de credit pentru împrumuturi sunt locul potrivit, te rog, spune-le doar că Abdur Raheem îți va conduce Norocul ....

    RăspundețiȘtergere